torsdag 16 december 2010

Julkonsert

Jimmy dök aldrig upp, det blev ett missförstånd, så det blev aningen stressigt att snabbt som attan få på Leo kläder och packa in oss i bilen och komma iväg till mvc.
Men vi blev tack o lov bara några minuter sena så det var ok.
Fick kolla vikt (har faktiskt bara 5 kg kvar till startvikt av ca: 18) blodtryck och hb
-allt såg bra ut.
Sen in och prata om förlossning och preventivmedel och sen var det hemfärd igen.

Leo sover gott ute i vagnen, Alex har busat en stund och kikar nu på Robin Hood.
Själv har jag faktiskt hunnit förbereda middagen och sminkat mig, bra jobbat Therése ;)
Plus lite annat förstås, men de var prio ett.
Så nu väntar jag på att Leo snart ska vakna så jag får amma honom och sen sätta igång med maten innan det är dags att byta om och åka iväg o sjunga.
Vi ska framföra ca: 20 sånger ikväll och det enda nummer jag är nervös för är Betlehems stjärna.
Jag ska sjunga första versen på den och den går lite högt. Jag tycker inte att det har gått så bra på övningarna, men det är mycket för att jag varit nervös då.
Har övat hemma och det börjar kännas bättre, men helt ok?? njaa.
Kul är det iaf att det är slutsålt, så närmare 270 stycken som kommer och lyssnar på Återsken ikväll när vi sjunger in julen.

Fick ett underbart mms nyss av min kära vän Cajsa på lilla bebisen i magen. De har varit på Titt-ut så det var en riktig bild så att säga.
Och nu vet vi vad det blir också. Men jag vet inte om det är offentligt än
så jag håller tyst så länge.
Roligt är det iaf.
Ja många bebisar är det på G. En vän fick precis, på Alex födelsedag, sen är det 4 till i februari och 2 till i maj (som jag vet om nu, kan ju tillkomma fler)

Ha det bra i decembermörkret, häll upp lite glögg, tänd ljus och bara myyyyys




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar