fredag 17 december 2010

Läcker?!

Julkonserten igår gick jättebra,
stor skillnad om man jämför med förra året.
Jag körde inte själv på Betlehems stjärna, Maria som skulle sjunga andra versen hade nästan ingen röst så hon bad att vi skulle göra båda verserna ihop- sagt och gjort.
Likaså på sista numret, Merry Xmas Everybody.
Där var det Jenny som inte hade någon röst,
så då körde vi också ihop för att vara på den säkra sidan.
Båda gick så bra så.

När konserten är över och jag precis kommit bort till vår "loge" (ett lekrum) så känner jag att det rinner till i brösten. Inget konstigt med det, händer ju lite titt som tätt.
Däremot blir det mindre kul när en av tjejerna pekar på mitt bröst och säger- oj, du läcker!
Och ja minsann, en fin liten fläck börjar sprida sig på klänningen, mitt över bröstet..
Tack gode gud att det hände efter konserten.
Snabbt hem och pumpa ut.

Idag är jag hemma med Leo och Alex, får se vad vi hittar på. Kanske lite pulkaåkning för Alex och så får Leo sova ute i vagnen.
Men de andra 8 timmarna av dagen då, innan Johan är hemma?


1 kommentar:

  1. Haha, tur för dig att det inte började läcka innan. Det hade varit en syn det :)
    Hoppas att du får en bra dag.

    Kram kram Madde

    SvaraRadera