måndag 20 december 2010

sug in

Idag ska jag iväg och sjunga julsånger i Täby centrum. Vi är 4 tjejer som ska försöka sprida lite julstämning i all stress. Bara jag som blir stressad av det, har inte sjungit till de här bakgrunderna på över ett år så vi får väl se hur det går.
Klädsel idag blir min paljetttunika, ett par svarta jeggins och skinnbolero. Och under det dessa vackra trosor eller gördel är det väl:

Jag menar, det är bara 8 veckor sen min mage var sisådär 25 cm större runt midjan.. Ni kan ju gissa om jag hunnit få bort den, nä just det. Så då tar man till de hjälpmedel som går- tack för att det finns hjälp för en slapp tvåbarnsmamma som ändå vill se lite snygg ut utanpå ;)
Men det är ingen hit när man försöker sitta ner, tur att vi står upp och sjunger.

Jag hoppas på att hinna inhandla de sista julklapparna mellan sånguppdragen. Vet vad jag ska köpa till Lennart, gäller bara att hitta till butiken.
Däremot skulle jag vilja ha någon till sak till Johan men där har jag ingen aning om vad. Får fundera på vägen dit.

Nu på med smink innan Leo vaknar och vill ha mat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar