torsdag 30 december 2010

Uppdatering nyår



Det går fort i hockey. Nu blir det en familj till på nyår, nämligen Nisse och Catta med barnen Texas och Tindra.
De visste inte riktigt hur det skulle bli men nu är det bestämt att de också kommer, superkul.
Började fundera på våra nyårsaftnar som varit och insåg att vi faktiskt firat ganska många ihop, med lite olika konstellationer och på olika ställen. Väldigt trevligt brukar vi ha iaf.
Sen behöver vi inte säga något om den första vi firade tillsammans, särskilt inte Anders!
Jag var ung, nervös och väldigt onykter...

Nu väntar jag hem Johan, ja inom en timme åtminstone. Då blir det middag- kebab.
Mums vad gott det ska bli.
Orkar nämligen inte laga mat, det blir tillräckligt i morgon. Hoppas på att få ett nytt försök ikväll sen med ett varmt bad. igår hann jag precis lägga mig, läsa 4 sidor i boken och sen vaknade Leo och hade ont. Så det var bara att skynda sig upp. Så som sagt- nytt försök ikväll.
Det är ju så underbart med badkar, jag förstår inte de människor som inte gillar det.
Trodde det var en tjejgrej men icke då. Har flera manliga bekanta som mer än gärna kryper ner i badet i tid och otid, eller hur H ;)
Ännu bättre de gånger man kan släcka ner lite, tända några ljus och sippa på ett glas vin- ljuvligt.
Någon mer än jag som gillar det?


3 kommentarer:

  1. Både jag och Micke älskar att krypa ner i badkaret... jag hör att M. faktiskt precis nu satte på kranen i badrummet :)

    Ha ett underbart nyårsfirande!!
    Kram Ulrica

    SvaraRadera
  2. Älskar mitt badkar, skulle absolut inte vilja vara utan.
    Ha en underbar nyårsafton vännen! Kram kram Madde

    SvaraRadera
  3. Jag njuter av de stunder jag kan krypa ner ensam i badet. Om Lovisa fick bestämma så skulle hon och jag bada vare dag.
    Gott Nytt År!
    Hoppas vi kan ses snart!?
    Kram

    SvaraRadera