måndag 24 januari 2011

3 månader



Leo fyller 3 månader idag och det firade vi med en tripp till BVC för mätning, vägning samt två stora hemska vaccinationssprutor.
Men han var så duktig så, om man kan kalla dem duktiga när de får sprutor... Han skrek så klart till, men det gick över väldigt fort.
Han växer på fint, han är nu 60.5 cm lång och väger ca: 6800 gram.

Efter besöket bjöd vi helt sonika in oss till Teles på lite fika. Ingen bebis än, men jag tror som sagt inte att det är långt borta..
Nu har jag ätit lite lunch, plockat undan i köket och lite på övervåningen. Snart ska jag väcka Leo som sover ute i vagnen och sen är det snart tid att hämta hem Alex. Dagarna går fort..



3 kommentarer:

  1. Åh vilken söt body. Det är små söta kläder som kan få mig att vilja ha en liten till..men sen tänker jag efter och nejtack. Det räcker med två busfrön hemma :) Tack för smset förresten. Vad fin han var i "våra" kläder :)

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. haha såg att jag glömde skriva att det var jag.

    Kram Madde

    SvaraRadera
  3. Det var då den sötaste kanelbullen jag sett på länge!! Kram Lina

    SvaraRadera