söndag 9 januari 2011

Design

försökte ändra designen på min blogg men det blir inte bra. Jag vill gärna ha en bild i headern men den blir ju enorm och sen blir det bara bakgrund på den översta delen av sidan- kan någon förklara varför?

Gårdagskvällen blev väldigt lyckad, god mat och väldigt trevligt sällskap. Alex höll igång ända tills vi åkte hem vid 23, Leo likaså. Tyvärr var inte Leo lika glad, han kände nog av att han inte var hemma. Men överlag gick det bra.
Hade hoppats på att få sova en natt till men det blev inte riktigt så. Jag somnade strax efter midnatt och vaknade till vid 01 och låg vaken ett tag. Sen var det amning 03 och 05 och sen kom Alex in till oss 05.30.
Han skulle självklart sova bredvid mig den här morgonen och höll på att putta ur mig från sängen så till slut vid 6.30 gav jag upp och la mig i hans säng.
Men inte somnade jag om inte. Så ännu en 5-dag skrivs till historien.
Nu ska vi äta frukost och sen ska jag, Johan och Alex åka och bada i badhuset.
Leo ska få vara hos sin käre morbror Jimmy.
Min vän L skrev att hon var rädd att känna sig som en strandad vitval- vad ska då inte jag känna mig som???
Men det är smällar man får ta.

1 kommentar:

  1. Hej hej!
    För att få bilden mindre minskar du storleken i ett bildredigeringsprogrm. Jag har använt tex 15x3 cm och då blir den lång och smal. Du får testa dig fram. När det gäller bakgrunden så såg jag en funktionen i malldesignen i bakgrundsfliken att man kunde ändra justering på bilden. Men jag hittar det inte nu när jag söker.

    Jag hittar mycket tips och trix på denna sida http://fixa-din.blogspot.com/

    Lycka till!
    Kram F

    SvaraRadera