onsdag 19 januari 2011

Nu ska den bort


Idag ska jag äntligen få dra ut den, uppsåtet till allt det onda- visdomstanden från helvetet..
Nej då, så illa är det inte för tillfället men det har ju varit.
Hoppas på att det ska gå smidigt, borde gå bättre än sist inbillar jag mig. Då drogs den ju bort medan jag hade så där fruktansvärt ont och det gjorde nå´djävulusiskt ont efteråt.
Jag hoppas som sagt att det inte ska göra lika ont den här gången,
det är ju ingen infektion runt omkring.
Jag lär väl märka.
Nu ska jag laga mig en omelett.
Ha de gott

4 kommentarer:

  1. Hoppas att det gick bra med tanden och att du inte kommer att ha fullt så ont efteråt som förra gången.
    Kram kram Madde

    SvaraRadera
  2. BLÄÄÄÄÄ... jag hade ju en sån där period för inte så längesen. När tandfan skulle ut, gud så jag led! Men det är otroligt skönt när allt är över!

    LYCKA TILL GUMMAN!

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas innerligt att mina visdomständer håller sig borta, de har inte dykt upp än så det verkar som att jag slipper de små illbattingarna!
    Du, tänk på att vänta tills du slutat amma innan du skaffar glasögon. Synen kan tydligen ändras ganska mycket när man slutar amma.
    Kram Mia

    SvaraRadera