onsdag 12 januari 2011

Ny frisyr

Imorgon klockan 10 ska jag få sätta mig i friserstolen igen hos min vän Tessie. Men jag vet inte hur jag ska göra. Jag var ju inne på att klippa av en bit sist men kom fram till att det var bra att behålla lite längd för att sätta upp i tofs. men jag har inte haft så mycket tofs faktiskt,
och detta resulterar i en tråkig "frisyr" med stripigt hår som bara hänger.
Jag är väldigt sugen på att klippa av det nu, men kanske ändå inte. Alltså att kanske behålla lite längd i fram men klippa upp en bit i bak, då får jag lite 2in1-frisyr.
Jag har haft så förut och vet att jag passar i det.
Fortfarande inte så vågat men det är iaf en frisyr.
Vad säger ni??





Bilder lånade härifrån

1 kommentar:

  1. Tror att det blir kanon med en sån frisyr och du är jättefin i det så jag tycker du ska klippa av det :)

    Kram kram

    SvaraRadera