fredag 14 januari 2011

rolig dag

Idag blir en lång men rolig dag med tanke på hur dags jag vaknade. Började med Leo som tyckte det var morgon 4.30. Han gallskrek och for fram och tillbaka när jag försökte få honom att somna om, amma ville han då definitivt inte.
Till sist gav jag upp och tände lampan, fick då världens leende till svar.
När jag till slut lyckades söva om honom vid 5.30 kom Alex in och så var det med den morgonen.

Nu är vi snart redo att ta tag i allt som ska ske. Först lämnar jag av Alex hos mamma medan jag och Leo åker till BVC för mätning och vägning. Sen åker vi tillbaka till mamma för lite lunch och därefter julgransplundring.
Efter det är det hem och fixa lite innan Åsa och Terese kommer på middag-
åh vad det ska bli mysigt.
Så som ni ser- en väldigt bra dag ser det ut att bli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar