lördag 22 januari 2011

Värk..

Ville inte skriva ett till gnällinlägg men jag måste. Fy f-n vad ont det gör efter min operation. Jag går på värktabletter dygnet runt och det hjälper inte. Jag har konstant värk från halsen, genom hela käken och upp till örat. Jag kan knappt gapa och det är svårt bara att le.
Har inte sovit sen Leo vaknade för mat vid 5, det värker alldeles för mycket för att kunna sova.
Jag har varit orolig för att Leo blivit påverkad av det här men på 1177 säger de att det inte är så troligt.
Han har nämligen blivit förstoppad och haft så fruktansvärt ont i magen. Det gör om möjligt ännu ondare i mig, och än värre ifall det är jag som orsakar det?? Känner han av tabletterna, att jag inte äter ordentligt?
Jag gav ersättning i morse vid 5 istället för att amma ifall det skulle kunna göra någon skillnad.
Men som sagt, sköterskan på 1177 sa att det inte ska vara någon fara utan att jag kan fortsätta amma som vanligt.
Jag blev iaf väldigt glad nyss när jag klev in i vårt otroligt stökiga kök (jag prioriterade vila och mys med Leo i går kväll) för på bordet stod en bukett blommor från min käre man!!
han ska få en stor puss när han vaknar.

Återkommer senare idag med ett roligare inlägg med bla mina klädfynd, Alex övernattning mm.
Nu ska jag skölja i hålet med lite koksalt och hoppas på att det hjälper.

1 kommentar:

  1. Tyckte du skrev att du skulle gå & skölja HÅRET med koksaltlösning.. fick mig ett gott skratt ;)

    Krya på dig!
    /L.

    SvaraRadera