tisdag 4 januari 2011

Växtvärk

2 nätter i rad nu har Alex vaknat och gråtit. Han kastar sig fram och tillbaka i sängen och bara gråter. Han säger att han har ont i foten men tar sig på benen
så jag gissar att han har växtvärk skrutten.
I natt fick jag lov att ge honom iprén och välling för att han skulle kunna komma till ro. Det skär i hjärtat när han har så ont, jag hoppas innerligt att det går över snabbt.

Sen som jag skrev i det förra inlägget- jag borde inte ha skrivit något om sömn för då blir det genast bakslag, och det blev det ju.
Leo vaknade av att Alex var så ledsen vid 00.30 och åt, sen vaknade han nästa gång 4.45. Då hade jag kanske hunnit sova ett par timmar åtminstone. Det tog tid att somna om för honom och för mig blev det ingen mer sömn alls eftersom Alex vaknade när jag precis började komma till ro.
Så det blir ännu en lååång dag och inte vet jag vad vi ska hitta på heller.
Jag börjar nog med frukost...
Ps. min nya telefon har kommit så den ska jag iaf försöka lära mig. ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar