lördag 5 februari 2011

Dansande elefanter..

"Mamma, jag vill åka till morfar Tommy och titta på elefanter.
Elefanter är så fina när de dansar"!

Var får Alex allt ifrån?

Började dagen 5.45, resten av familjen sov en timme till.. Jag tror att Leo är inne i en tillväxtperiod, det känns som att han äter hela tiden.
Hoppas att det blir bättre snart och att mjölkproduktionen ordnar till sig och förstår att han behöver lite mer de gånger han äter. För det är inte så kul att amma med bara 2-3 timmars mellanrum igen.

Nu ska jag försöka ta tag i lite dopplanering medan Johan fortfarande är kvar hemma och kan underhålla Alex.
Johan sticker iväg vid 13 tiden och blir borta ett dygn p.g.a en spelning. Kort spelning men lååång tid borta.
ja ja, tur att någon får in lite pengar i familjen. Själv fick jag ut ca 6000 den här månaden men har haft utgifter på nästan 13000 kr. Inte en höjdare med två utdragna visdomständer samt glasögoninköp i samma månad.
Inte heller kul att behöva ta sparpengar till sånt, men vad göra?!

I eftermiddag blir det fika och playdate hemma hos Madde, ska bli så mysigt så. Och sen håller jag en tumme eller två för att jag får kika på melodifestivalen i fred med
två barn som sover lugnt i sina sängar.
Vad tror ni??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar