lördag 5 februari 2011

Jeanslycka



Vi hittade en kartong på vinden idag med lite kläder som jag hade FL = Före Leo.
Jag sa till Johan att ta ner den så skulle hans fru bli glad över att få lite "nya kläder", eller så kunde det också bli så att han fick en väldigt ledsen/arg/upprörd fru.
För tänk om inget passade?
Han fick en glad fru, jag kom i alla gamla byxor igen- yiepeee!

Men helt ärligt, vad har man för byxor nu för tiden? Känns som att jag har levt i tights och leggins i över ett år. Vad ska det vara för slags byxor nu?

Låg midja, hög midja, utställda, raka, långa, korta, tighta, säckiga, mönstrade, enfärgade??

4 kommentarer:

  1. Wieeee, grattis!

    Ja du tjejen, det är nog lite av allt möjligt vad jag har förstått.

    Det är hög midja och utställda ben samtidigt som snortajta jeans fortfarande funkar. Svårt... jag har tänkt om och använder det jag trivs i. Sen får man väl hoppas att man itne är helt ute och cyklar! :)

    Kram och trevlig söndag på er!

    SvaraRadera
  2. håller med ovanstående, struntar fullständigt i vad som är "rätt" jag har på mig sånt jag trivs i! :)

    SvaraRadera
  3. Tack Nina :)
    Självklart kommer jag ha på mig det jag trivs i, kommer iaf inte köpa några nya byxor utan tänkte kolla bland de jag har.
    Har ni förresten sett de hemska 80-talsbyxorna som finns på en del hemsidor?
    Typ Mc Hammer... bläää

    SvaraRadera
  4. helloooo,

    bootcut kommer tillbaka nu. Känns märkligt efter åratal med stuprör. Och jag håller verklign med dig ang Mc Hammer brallan.. AAHHH! Panik!!!

    Gode gud låt mig behålla förståndet nu så jag inte har ett par sånna i mina ägor om ett halvår ;)

    Kram

    SvaraRadera