tisdag 1 februari 2011

Vi kommer mellan 8-13



Idag ska vi få leverans av en ny diskmaskin, någon gång mellan 8-13. Hur många gissar på att de dyker upp tidigast framåt 13 så att jag får sitta och vänta och undra hela dagen??
För det slår väl aldrig fel?!

Har massa att blogga om men ingen större ork just nu så därför slänger jag ut en fråga istället:
Jag är på jakt efter ett bra läppglans, ett som håller länge, har bra lyster
och inte smakar hubba-bubba. Sen behöver det inte kosta en förmögenhet heller.
Några tips?



Ps. mina glasögon har kommit och jag hoppas att jag kan komma iväg och hämta dem idag... ds

ps.2. De kom faktiskt innan 11, helt otroligt ds.2

2 kommentarer:

  1. Lip gloss: Finnes et helt hav & jeg elsker det!! Det er min hverdags lyx: Helena Rubenstein er jo så bra; med litt glitter... mange bra nr 61 til hverdags kanskje...
    Lancome har jo også veldig veldig bra lip gloss, smaker perfekt... Men dior har jo også bra... det er nok min favoritt, for i dag i alle fall ;)

    SvaraRadera