torsdag 17 mars 2011

16.5

I morse visade vågen -16.5 kg. Jag la på mig 18 kg så jag är supernöjd!!
Det pendlar visserligen på vågen lite upp och ner från dag till dag, men det är mest ner.
Centimetrar har också försvunnit och det är nu bara höfterna som fortfarande står på pluskontot, men det räknar jag med att de kommer göra länge till.
Däremot ska vi inte prata om hur jag ser ut utan kläder på, det är inte en vacker syn ;)
Men som sagt- två barn är värda så mycket mer än en "perfekt" kropp!

3 kommentarer:

  1. Anna Viksell17 mars 2011 13:59

    Va duktig du är:) kram Anna

    SvaraRadera
  2. Anna- tack, men det är inte min förtjänst alls. Snarare tvärtom så mycket kakor och godis som jag äter, jag tackar Leo som och amningen :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tell me about it! Duktiga du som gått ner nästan allt redan... Själv har jag i dagarna gått ner allt jag la på mig under graviditeten. Tog ju bara 2 år och 3 månader. :))) HAHAHA.

    Men men, jag är på väg åt rätt håll, det är det enda som är viktigt. Sen så får man kanske skylla sig själv när man skaffar ett tredje barn när man är 36! :) Värt är det ju alla gånger, fler gånger om!

    Puss på dig och trevlig helg!

    SvaraRadera