fredag 18 mars 2011

18 mars

Jag tänker inte gnälla över att jag inte sovit 11 nätter i rad.
Jag tänker inte gnälla över att jag och Leo grät ikapp i natt.
Jag tänker inte gnälla över att jag fick sitta upp med Leo i famnen hela natten/morgonen.
Jag tänker inte gnälla över att jag är så trött så jag ser i kors.
Istället är jag tacksam att jag har två fantastiska barn som ser till att det alltid är något på gång och att man aldrig vet vad som ska ske :)

18 mars, en härlig dag och inte bara en som har födelsedag utan 4 som jag känner delar denna dag.
Min kära vän Jennys bror Patrik fyller år over there i Miami.

Min fantastiskt fina vän Hanna som jag tyvärr inte träffat irl än, men jag hoppas vi kan göra det snart.

Min underbara vän Åsa, mitt stora stöd och Alex gudmor. Vad gjorde jag utan dig?

Och min fantastiska mamma!! Du är min förebild här i livet. Trots allt du gått igenom i livet, och fortfarande gör, är du ändå den mest positiva människa jag vet.
Ingenting är omöjligt, du ställer upp för allt och alla utan att någonsin kräva något tillbaka. Nästan alltid med ett leende på läpparna.
Jag önskar att jag vore som du! Älskar dig!!!!

2 kommentarer:

  1. Fina tankar ♥ Grattis till er alla på födelsedagen och att ni har Theresé, världens goast tjej.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Man får "gnälla"... men du är verkligen mitt uppe i det värsta nu, det blir bättre!!

    Jag sov verkligen inte inte mycket de första 8 månaderna med Henry (han kunde amma/snutta uppåt 10 ggr/natt..)men sen slutad jag amma & det var vändpunkten.

    Försök sänk kraven på allt annat och bara "va", gör det du känner för & rkar med. ör bra saker som ger energi. Slopa det/dom som bara tar.. njut av dina fina killar och att du får vara hemma med dom.

    Å du, snart kommer våren & solen.. och en sak till, snart så drar vi på spa & myser, skrattar & vilar upp oss.

    Stor Kram L.

    SvaraRadera