torsdag 10 mars 2011

3-0

Snabb uppdatering om nattamningen:
Jag har fortfarande inte gett mig, och kommer nog inte göra det heller, så jag leder än så länge med 3-0.
Leo är som en klocka, varje natt vaknar han vid 00 och 03, sen tar det olika lång tid att få honom att somna om. Det har tagit allt ifrån 10 minuter till över en timme me jag kämpar på.
Alex sover lite bättre, däremot får inte Johan mycket sömn så vi får se om vi avbryter det projektet snart.

Idag är det full fart, jag ska snart lämna Alex på dagis och sen kommer Åsa hit en liten stund för att planera inför vår kommande fest- kul :)
Sen åker jag och lämnar Leo hos mamma för att sjunga på en begravning vid lunch. Efter det är det snart dags att hämta Alex igen (och Leo såklart) och sen flyter resten av dagen på som alltid. Tvätta, fixa mellis, laga kvällsmat, leka m.m.
Avlsutar dagen med att repa 18.30-21.30 inför Återskens konsert Svenska pärlor.

tjipp tjopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar