söndag 20 mars 2011

Cosmopolitan


På lördag är det cocktailparty och om Leo är piggare i morgon ska Åsa och jag inhandla det mesta som behövs. Plus planera lite mer inför själva kvällen.
Ska bli riktigt kul och jag längtar massor efter att få ta en drink, eller två, eller tre... tillsammans med massa fina tjejer och bara vara!
Bäst av allt är att jag får sovmorgon dagen efter, fast jag lär väl vakna först av alla..

Nu ska jag snart göra mig i ordning och kika på Solsidan i sängen och förhoppningsvis somna tidigt.
Allt jag kämpat med för att få Leo att sluta nattamna försvann iom att han blev dålig så nu står jag på samma ruta igen och ska snart ta upp fighten ännu en gång.
Men inte i natt, han måste få bli helt frisk först.

Kram

1 kommentar:

  1. Åh, jag längtar såååå tills på lördag! Tur i oturen att jag blev sjuk denna helg..hade grämt mig massor om det blivit nästa!

    Hoppas Leo piggar på sig!

    Kram Madde

    SvaraRadera