måndag 14 mars 2011

Måndag

Igår firade vi mamma i förskott då hon förhoppningsvis opereras i morgon och alltså är kvar på sjukhuset på fredag. Återkommer nog mer om det sen, är lite nervös för det är en väldigt stor operation och saker kan gå fel.
Vi fick även träffa Jimmys Åsa, en helgo tjej som jag hoppas stannar kvar länge :)

Idag har jag lämnat på dagis och sen åkte jag och Leo till mamma för att säga hej då och lycka till, hann även slänga i mig en tårtbit till... Ja ja, jag bantar ju inte, än.
Men nu ska jag inte göra mycket mer, var inte någon bra natt så jag ska bara slänga iväg ett mail till mina spa-tjejer och sen ska jag vila en stund innan Leo vaknar.

Kramis
Ps. menshelvetet verkar vara på väg tillbaka- morr!!!!

3 kommentarer:

  1. Håper det går bra for mamman din!!!! Manage klemmer til dere begge!

    SvaraRadera
  2. Hoppas det går bra för mamma! Håller tummar, KRAM

    SvaraRadera