tisdag 15 mars 2011

Operation


Älskar dig mamma!

Nu ligger älskade mamma på operationsbordet och blir nog kvar där några timmar. Hon ska stelopereras i ryggen och det är en väldigt stor och omfattande operation så jag är nervös här hemma.
12 år har hon varit sjukskriven nu och hon kommer aldrig bli helt bra men förhoppningsvis ska det här ta bort lite av den värsta smärtan så småningom.

Alex är hemma från dagis idag och vi ska för första gången gå till Öppna förskolan. Första gången för Leo åtminstone, men jag kan inte påstå att Alex varit där särskilt mycket han heller. Jag tror vi var där 2 gånger när han var liten. Jag har aldrig varit en öf-mamma men det kanske ändras?

Resten av dagen är lika fulltecknad den, lunch hos mormor, middag här hemma med svärföräldrarna och sist men inte minst dansrep med Återsken.
Gäsp!

1 kommentar:

  1. Åh, där var nåt jag verkligen kunde relatera till. Det är en stor operation och det tar ganska lång tid att återhämta sig. Men jag är säker på att hon komemr klara det galant! Hoppas allt är bra med din mamma, du får ge henne en kram från en annan med en halv verktygslåda i ryggen ; ) Puss!

    SvaraRadera