tisdag 12 april 2011

dagarna springer förbi


Min lille stekare ;)

I morse var vi på en tidig 6-månaders kontroll med Leo, han hade krympt 1.5 cm sen senaste besöket.. Det är väl inte illa.
Jag vet att det är olika beroende på hur mycket de sträcker ut barnen och om de har huvudet ordentligt emot mätstickan eller inte, så jag är inte orolig.
Han var nu 65 cm lång och väger ca: 8.1 kg min lilla goseprins :)

Efter det hade jag finfrämmande som sagt av Cajsa, Nils och lilla Märta. Det gick lite upp och ner mellan grabbarna när de lekte, men mest upp iaf.
De har precis åkt och jag har skickat upp Alex för att kika på film och vila en stund i soffan, det händer nämligen mer roliga saker idag.
Tessie ringde och frågade vad vi skulle göra ikväll, hon skulle ta med Charlie och Felix till badhuset och vi var inte sena att haka på.
Så vid 17-snåret åker jag ner med killarna och badar. Vi tar med pyjamasgrejer så att det är fritt fram att somna i bilen på väg hem sen.
Får se hur det går för Leo, men han älskar ju att bada hemma så det ska nog inte vara några problem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar