tisdag 12 april 2011

Oh my god

Och så var en hel helg redan över, och en måndag dessutom.
Showerna gick kanon och vi har fått lysande recensioner så kan man vara annat än nöjd?!
Jag har lekt pressfotograf så det finns över 100 bilder att kika igenom innan de kommer ut här eller på fb.
Ni kan få ett litet smakprov så länge:



Söndagen blev lika härlig den, först utelek med Alex, efter det en sväng till Återbruket, biltvätt, titta till morfars grav, köpa med donken-lunch hem.
Ett stilla bad blev snabbt ett bad med lek och bus då jag snabbt fick besök av både Alex och Leo.
Finbesök av Anders blev det också innan det var dags att kliva in i skogshuggarrollen.
Fram med såg och sekatör, nu skulle buskar och träd bort...

Så fortsatte det även på måndagen.. Iväg med Alex på dagis, vila en stund medan Leo sov och sen var det bara att ta tag i dagen.
jag övade sånger, har tre begravningar inom två veckor. Efter lunchen var det ut i det fina vädret och röja ännu mer, ytterligare två buskar sågades ner, Lennart kom med kärra och vi tömde nästan hela altanen, så snart kan vi faktiskt sitta där.
Njöt av solen och efter jag hämtat Alex var vi ute och lekte i flera timmar, ok, han lekte mest med sina kompisar...
Han har blivit så stor! Min lille kille r ute med sina kompisar och mamma får inte vara med.
Tur att jag har Leo.
Får ju inte glömma att vi grillade på kvällen, myyyyysigt.

Nu ska vi äta frukost och sen iväg till bvc för att ge Leo 2 sprutor.
Efter det ska jag äntligen få träffa min Cajsa igen, vi sågs i juni förra året senast, och inte bara henne utan även Nils och lilla Märta!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar