tisdag 5 april 2011

saknat mig??

Först och främst- förlåt!! Har inte skrivit på nästan en vecka och jag ber om ursäkt. För tydligen är ni ändå en hel del som gärna vill se om jag skrivit något eller inte, och på sista tiden har det varit inte.
Det har varit full fart med övningar, underbar spahelg, repa texter hemma, sy kläder till konserten, vara mamma och fru m.m.
Ikväll ska vi repa på scenen för första gången och sen är det fullt ös medvetslös resten av veckan som gäller.
Så risken är stor att det blir få inlägg även den här veckan, ledsen om ni blir besvikna.

Fast å andra sidan har jag haft tankar på att lägga ner bloggen helt. Varför ska jag hålla på och skriva? Det är ju nästan bara mina närmaste vänner som läser och snällt kommenterar, för så rolig är den inte. Bloggen alltså.
Läser andras bloggar som är mycket roligare, mer välskrivna, bättre uppdaterade och tänker- vad håller jag på för?
Så jag får ta mig en funderare på det.
Kram så länge

4 kommentarer:

  1. gillar din blogg även om jag sällan kommenterar.. dock förstår jag om du lägger ner, pga av tidsbrist för jag fattar inte hur du har tiden stumpis... men lägg INTE ner... roligt att läsa tycker jag!!

    PUSS

    SvaraRadera
  2. MÄH, nu slutar du upp o tramsa dig vännen. Kör på ba. Låt den inte ge dig nån stress bara för det ska ju vara för ens EGEN skull man skriver. Tänk såhär, det är ju så kul o ha att gå tillbaka och titta i sen. Sen skriver du som det känns bäst att skriva....

    jag trivs här i alla fall! Hoppas du fortsätter!

    Puss & Kram

    SvaraRadera
  3. Jeg synes det koselig og morsomt og se hva du gjör om dagene! Klem klem

    SvaraRadera
  4. Hanna- lovar att hålla den i liv ett tag till, bara för din skull ;)
    Nina- har slutat tramsa mig nu ;)
    Siv- kram på dig också!

    SvaraRadera