tisdag 24 maj 2011

Aj aj aj


Så här känner jag mig idag


Som jag skrivit tidigare är ju min mens tillbaka, med råge. Det är som att vrida på en kran och så bara forsar det. Men det är inte så farligt ändå, jag känner inte av den som tur var.
Däremot har jag svinont just nu =ägglossning.
Jag är så svullen och det gör ont bara jag går. Leo stod på min mage igår och fick in en riktig fullträff med sin gosiga lilla fot så jag bara skrek rakt ut.
För att inte tala om att det även nu forsar, känns som att man kissar på sig.
Detta hade ju varit bra att haft när vi försökte få barn, tydligare kan det inte bli, men nu vill jag gärna slippa.
(Men jag måste erkänna att det rycker väldigt i göra-barn-tarmen, den har ju fått jobba hårt tidigare och känner sig nog lite undanskuffad...)


Annars då? Tisdag, tråkigt väder, barnen vakna tidigt och inget att göra. Skulle behöva göra allt jag inte hann igår visserligen, ta hand om all tvätt, laga mat, städa.
Men det kommer det inte bli något med, Alex säger "mamma" var 5:e sekund och är redan nu uttråkad, vill att jag tittar på allt han visar och Leo är så mammig så det finns inte.
Måste hitta på något-nu!

Uppdatering:bjöd in oss till Malin Friberg-Svensson, så nu åker vi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar