tisdag 31 maj 2011

hur kan det komma sig??

Igår var det dagisfest och nog fick vi tur med vädret, strålande sol hela kvällen :)
Barnen var så duktiga och sjöng vackert för oss innan det var dags för tipspromenad och picnic.
Leo tog saken i egna händer och mofflade i sig amerikanska pannkakor :) Det mesta smulades sönder men nog for det in ett par smulor då och då.
Efter festen skjutsade jag Leo till mamma för att han skulle sova där, själv fick jag med mig insomningstabletter så att jag också skulle kunna sova.
Och det har jag gjort- 22.00-07.00. Men det är ju så knäppt det där, när man äntligen får sova verkar det som att kroppen inte fattar och man vaknar nästan mer trött än innan...
Och Leo?? Han vaknade till en gång vid 02.30, fick den ersättning han somnade ifrån på kvällen och sov vidare till 06.45!!!
Jädra unge ;) Hur kan det komma sig att han sover så bra borta?

Idag är Alex hemma från dagis och jag sitter här med noll ork och ont i kroppen, ingen superkombo direkt.Men det är bara att sparka sig själv i rumpan gissar jag för annars gör nog Alex det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar