torsdag 26 maj 2011

Kul med feedback

Roligt att läsa era kommentarer, man blir så glad nr man får se att folk läser och tar sig tid att skriva några ord.
Det verkar vara lite blandat med hur städat man har det och hur mycket man myser och det är väl ändå skönt att höra.
Det jag kan störa mig på här hemma är som sagt att det aldrig känns helt renplockat. Hur mycket jag än stuvar undan så är det alltid något framme någonstans som "förstör". Som nu, tittar jag mig runt i köket är det egentligen ingen större fara, MEN.. den rena disken står kvar i diskstället, datorsladden som inte har någon egen plats ligger på bänken, kameran bredvid sladden m.m.
Vill ha det sådär fint som man ser att vissa har med ett fint fruktfat, lite färska kryddor, kanske lite blommor.
Men jag får nog helt enkelt sänka kraven, det är nog den enklaste lösningen på mina "i-lands problem" just nu!

Idag har jag varit hos Teles och fikat/ätit lunch. Åsa hittade också en lucka och hängde ett par timmar. Supermysigt och välbehövligt.
Här hemma sover båda barnen! Ingen höjdare att Alex sover men vad gör man när han tvärslocknar? Hoppas han inte blir lika arg som han blev i måndags när jag väcker honom.
På morgonen är han pigg som en mört men nåde den som väcker honom på em om han har somnat då. Vilket jäkla temperament säger jag bara...

Nu ska jag försöka koka soppa på en spik, så tomt är det i kylskåpet och ikväll är det jag som håller i Återskens övning så det är dags att börja ladda.

Ps. håll tummarna för mig i morgon, dags att besikta bilen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar