fredag 27 maj 2011

Tips


Måste tipsa om det här bandet: Work of Art. Så duktiga musiker och Lars som sjunger är helt otrolig!! Gå in och lyssna på Spotify eller My Space på en gång...

Brorsan var snäll och kom över ett par timmar så jag fick åka och storhandla, och sen kom mamma efter lunch och hämtade Alex för lite lek och bus.
Leo låg och sov så vet ni vad jag gjorde? La mig på soffan i säkert 15 minuter- så himla inte jag och så himla skönt..
Men nu är jag på språng igen, ska besikta bilen 15.00 och sen åker jag bara och hämtar barnen för att bege oss till metreopolen Örsundsbro.
Vi ska fira födelsedag, inte vem som helst utan The one and only Veronica...
Min kära vän och Leos gudmor.
Åker själv med grabbarna eftersom att Johan spelar (På pappa Albertssons 60-årsfest, så det går ingen nöd på honom.)

Grattis vännen!

Nu drar vi snart iväg, trevlig mysfredag på er allihop

2 kommentarer:

  1. Men hallå! Framför allt har ju Work of Art en grym trummis, som dessutom är bra på att massera nackar...

    Snart släpper vi ny singel och platta!

    SvaraRadera
  2. Självklart har de världens bästa trummis med världens bästa massagefingrar.
    Men jag ville inte skriva ut det så att vi blir fler om konkurrensen ;)

    SvaraRadera