tisdag 14 juni 2011

Aldrig tråkigt

Jodå, ibland har vi/jag tråkigt men förhoppningsvis går det över snabbt.
Uppdatering av dagarna som gått:
Bröllopet gick sådär, kantorn missade hela sista versen på Your Song, oops. Men vad skulle jag göra, det var ju inte mitt fel. Den andra, Utan dina andetag, gick bättre än någonsin så den fick kompensera den första missen.
På kvällen hade vi spontant bjudit över hela klanen Unnerstedt på grillning, sent omsider kom vi igång och det blev en väldigt trevlig kväll :-)
Söndagen spenderade jag och barnen hos Jenny i Bålsta så att Johan i lugn och ro fick fixa bl.a. vår klädkammare.
Så var det helt plötsligt måndag och ännu en spontandate, denna gången hemma hos Fru Bäck. Där var även Charlotte med sina fina killar, Linus och nytillskottet Oscar. Oj oj oj, så liten och så söt. Det ryckte till i livmodern men som tur var stillades det igen ;)
Det blev lite mycket ett tag då jag och Therése blev ensamma med 7 barn (grannen kom också), varav 4 skrek, men supermorsorna fixade det med...
Igår kväll fick jag lite egentid, åkte ner på stan för att hitta något till helgens event (för er som missat- weekend i Helsingfors med bl.a. min man och Jon Bon Jovi, hi hi).
Kom hem med-INGENTING  vilken inte var så roligt...

Så har vi då kommit fram till idag, började med att Leo sov hela natten till 07, och Alex sov till 8.45 (men då var han vaken någon timme i natt.. )
Och för 30 minuter sen bestämde jag playdate med min gamla fotbollskompis Sara, ska bli jättekul att ses. Vi har båda två pojkar i nästan samma ålder som aldrig har träffats. Vi hoppas förstås att det ska gå bra.

 Sara med Lucas på Valborg

Lycklig Alex på Mors dag

Glad Leo på vår altan
Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar