torsdag 23 juni 2011

Dan före dan

Leo sover, jag har precis duschat och Alex får jag väl tvinga ur duschen snart,
han kan duscha i timmar om han får.
Regnet öser ner sen flera timmar tillbaka och det passar mig ganska bra,
då kan jag städa och tvätta med gott samvete. Behöver bädda rent i alla sängar och det är redan överfullt i tvättkorgen så det blir nog inte bara en maskin. Tur att man inte behöver boka tvättstuga, det är inte min melodi.
Johan kommer hem tidigt idag, runt 14 hoppas jag på, och då flyr jag fältet. Nej då, jag får väl som alltid den stora äran att åka och storhandla. Det blir ju så när man är den enda med körkort och jag är såååååååå in i helvete less på det. Men innan tänker jag ta egentid och kika runt på reorna i stan, det är jag väl värd ;)

Och i morgon är det alltså midsommar, ska bli sååå trevligt och vad jag förstått-soligt.
Har precis erbjudit att ta med ett par tårtor, det måste man ju ha :)
Några andra måsten som ni har? Vad är obligatoriskt på ert midsommarbord?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar