fredag 10 juni 2011

Härlig dag

Härligt är mitt ord tydligen. Igår kväll hade vi avslutning med Återsken med bl.a tårta och filmvisning. Vi kikade på senaste showen- Svenska pärlor och i min ena presentation lyckades jag nog få in minst 3 härligt på bara några meningar..
Så nu kommer det igen- vilken härlig dag och kväll.
Fast jag ljuger lite, för det har varit en del tandagnissel också. Alex första dag på sommarlovet har varit upp och ner. Vi har satt upp vår lilla pool som jag köpte igår och badat i den, ätit lunch ute, han har lekt med kompisar men även hunnit rymma så att både jag,mamma och Lennart hann bli rejält nervösa innan jag hittade honom till slut.
Ni kan inte gissa var?? I bilen! Han hade plockat på sig bilnyckeln och gått till bilen för att köra. Jäkla unge!
Framåt 16 var han helt omöjlig, ingenting var roligt han skulle bara vara hos mormor och morfar så då fick det bli så. Och där blev han kvar..
Johan, jag och Leo badade och duschade lite ihop innan det var dags att grilla och ta ett glas rosé.
Sen somnade Leo på 5 minuter så sen strax efter 19 har vi varit "barnfria"..
Vi satte oss i varsin solstol på framsidan och pratade och lyssnade på musik, jättemysigt.
Johan gick in för en liten stund sen och jag ska snart gå in jag med, det är bara såååå skönt ute så jag vill inte rikigt.
I morgon får vi se vad det är för väder, om det blir fix inne eller ute innan jag ska sjunga på bröllop. Man behöver ju iaf aldrig vara rädd för att gå sysslolös när man bor i hus.
puss

1 kommentar:

  1. Nej sysslolös blir man aldrig med hus, skönt samtidigt som jobbigt ;)
    Ha en skön lördag, puss puss

    SvaraRadera