fredag 3 juni 2011

hej och hå

Fredag, ledigt, sol, underbart.
Snart ska jag träffa John och repa inför morgondagens vigsel. I övrigt kommer det nog bli lite som igår- hemmafix.
Det hände lite saker här hemma igår, fönsterna blev putsade (dock inte av mig) vi fick upp en klädhängare i hallen, Lennart och Johan fick äntligen!! upp spegeln i badrummet (men vi har ingen el än), jag klippte häcken och fixade med uteplatsen, nya gardiner i tv-rummet och så försökte jag hinna med lite vila också.
Idag ska jag, om det går, köpa nya krukor att hänga på väggen plus lite blommor såklart, försöka olja in altanbordet, förbereda middag, leka med barnen och njuta av det fina vädret.

Mannen ska på konsert ikväll med bla Mange, så då har jag bjudit över Åsa och Meja på lite mat och bubbel
Idag ska kameran fram också så jag kan visa lite av vårt hus och trädgård om någon är intresserad.
Kram

2 kommentarer:

  1. Längtar massor!!! Ses snart babe. ;)

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt, ha så kul tjejer!!

    SvaraRadera