onsdag 22 juni 2011

laga mat

Ligger på soffan i min ensamhet. Johan är på konsert, igen. Inte helt nöjd med det men vad göra.
Barnen sover sött bredvid varandra i vår säng. Jag kunde inte låta bli att fälla en tår när jag låg bredvid dem och såg deras vackra oskuldsfulla ansikten. Vilka änglar!
På tvmenyn ikväll står mat och bak. Jag har precis kikat på kl 8 hos stjärnorna och nu blir det Leila :-)
Och åh vad jag vill laga mer mat och baka. Men när fasiken ska man hinna? Jag hinner ju knappt få tid till att fixa en frukost.
Jag vill laga goda trerätters, baka eget bröd, göra underbara desserter.
Men jag får väl vara nöjd om jag hinner stuva makaronerna ;-)

1 kommentar:

  1. Visst är ens barn underbara när de sover, jag var själv in och kikade på mina små. Minns att jag kunde sitta i över en timme och titta på P när hon var liten bebis och sov.
    Och lugn vännen, du kommer hinna med att laga trerätters och baka när killarna blir lite större, men jag förstår vad du menar.

    Puss och Kram vi ses på fredag / Madde

    SvaraRadera