torsdag 16 juni 2011

Packad

Snart iaf.
Försöker packa inför helgens resa men det går sådär, så himla svårt att veta vad man ska ha med sig. Vad blir det för väder?
Just nu är min väska fruktansvärt dyster, bara svarta kläder nästan. Men det är som det är nu, tänker inte börja om.
Jaha, du undrar vart vi ska? Eller det vet väl de flesta redan- Vi flyger till Helsingfors i morgon bitti för att se BON JOVI!!!!!!!!!
Ska bli så jäkla kul, mina stora idoler som jag följt sen jag kan minnas nästan.
Jag har sett dem 2 gånger tidigare, skulle ha varit 3 men då var jag en rädd liten tös som inte vågade åka själv till Stockholm så jag backade ur i sista minuten p.g.a det.
Löjligt jag vet, men så blir det inte i morgon!

Nu ska jag packa vidare och sen försöka sova, kl 06 ska vi vara på HV16 för att därifrån ta taxi till Arlanda.
Kram på er And Have a Nice Day

1 kommentar:

  1. Jag tror inte Mr. Bon Jovi misstycker om du kommer svartklädd. ;-) Ha en jätte bra helg!
    Kram Mia

    SvaraRadera