tisdag 28 juni 2011

Panik

panik är det jag känner just nu inför sommarens badsäsong. Allt dravel jag skrev för några månader sen om att vara tillfreds med min kropp kan ni fetglömma!
Jag var nog fortfarande hög på alla hormoner efter förlossningen.
Istället för att gå ner fler kilon har jag istället gått upp, och jag har bara mig själv att skylla för jag har ätit och druckit till mig det alldeles själv.
Fick kommentar från en av killarna som var med till Helsingfors att jag var självkritisk.
Va, jag??! Nej men inte då.. dööööhhh, mest självkritiska i stan skulle jag tro.
Och nu skriver jag inte det här för att få en massa sympati eller så, utan för att jag helt enkelt har PANIK över att visa mig vid en offentlig badplats.
Förresten har jag inte ens en bikini som passar upptill, det är något som saknas- bröst!
Ok, de finns där men hur ser de ut egentligen och varför har de omvandlat sig till något ohanterligt som lever sitt eget liv i bh:n? Push-up kan man ju bara glömma, då talar vi istället push-out och down..
Så istället för att åka ut till Fj-100badet idag och umgås med folk väljer jag att gömma mig på mammas baksida och svalka mig i hennes pool.

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar