tisdag 21 juni 2011

snart över

Snart är den här födelsedagen över och jag känner mig väldigt glad och tacksam.
Så många hälsningar som jag har fått, både via sms, mail, samtal och facebook, det gör mig alldeles rörd.
Här hemma har släkten varit på besök och det blev som tur var inte mycket fikabröd eller tårta kvar (för jag har ju noll karaktär)
Massa fint har jag fått också:
Blombud från Johan och barnen
Två nya madrasser till solstolarna av mormor
Tre presentkort: Mias hudsalong av mamma och Lennart, Selma (klädaffär) av svärisarna och ett på Sturebadet från Jimmys fina tjej Åsa,dock  på ett villkor- att hon fick följa med. SJÄLVKLART..
Sen var det handdukar, smycken, gardinstänger
Kan man vara mer än nöjd?
Sturebadet


Nu väntar en sen middag för mig och Johan innan det är dags att natta barnen (och mig känns det som)
Imorgon är vi bjudna hem till Sara Karlsson igen, det är blivande fotbollslaget som ska träffas (vi är visst 6-7 stycken mammor med barn födda 10-11)
Det ser vi fram emot..
Tjing tjing

2 kommentarer:

  1. Grattar ännu en gång här då! GRATTIS ♥

    Härligt med en fin födelsedag och fina presenter. Själv fyller jag år i augusti och jag bara ÄLSKAR att fylla år, som små barn du vet. Hihi...

    KRAM

    SvaraRadera
  2. TACK!
    Och visst är det väl en tjusning med att fylla år, hur gammal man än blir?!
    Kram på dig

    SvaraRadera