måndag 27 juni 2011

sommar

Äntligen kom sommaren igen, efterlängtad kan jag verkligen säga.
Midsommar har firats med underbara vänner, god mat och dryck, fantastiska barn, ja helt perfekt skulle jag nog vilja säga.
Lördagen blev en liten slappardag medan söndagen var full av liv och rörelse. Jag bakade för fulla muggar inför lite tjejkalas. Som alltid (vilket Åsa uppmärksammade mig på) var det strålande sol när tjejerna dök upp.
Och bara sådär blev det lite rosé också, inte helt fel. Fick så mycket fint, mina tjejer är bäst och verkar känna mig väl ;-)
Idag har jag haft besök av både Tottan och Jenny med barn. Vi njöt av sol, badande barn, grillat och massa annat. Mys på en måndag.
Imorgon har jag tomt på agendan, ska bara packa lite.
Vi åker på lite utflykt onsdag till torsdag, jag, barnen, mamma och Lennart.
Onsdagen bjuder på en tur till Taxinge Slott för att avnjuta deras kakbuffé och sen ner till deras badstrand. Det ryktas om ca 30 grader... Vi sover i mamma och Lennarts husbil för att på torsdagen åka vidare till Mariefred och där ska Alex få åka tåg.
En liten minisemester bara sådär :-)
Kram

1 kommentar: