söndag 17 juli 2011

Talanglöst

Jag skulle stryka på en sista omgång färg i trappan när barnen somnat men jag mitt pucko hade ju tvättat av roller och penslar tidigare och de var fortfarande dyngsura :( Talanglöst kallas det..
Så jag får hoppas att jag får 10 minuter i fred i morgon, på något vis, så jag får klart den första delen.

Här hemma hade Alex och jag pizzakväll och döm om min förvåning när det knackar på dörren och Jimmy och Åsa kommer förbi med hemlagad tårta-mums!
Vilken tur då att jag joggade hela 18!! minuter Igår!! för första gången på 5,6,7 år eller något sådant. För då kunde jag väl äta allt med gott samvete ;)
Nu ska jag kika på VM-final i fotboll, Leo sussar gott ute i sin säng och Alex somnade bredvid mig och får nog sova kvar där i natt.
Sov gott alla där ute

2 kommentarer:

  1. Oj oj oj vad du har legat i min vän! Du ligger då verkligen inte på latsidan på semestern!!!
    Nästa år ska nog se till att få ihop nåt skoj :) Detta var det enda jag har haft inplanerat på 5 veckor... Men så blir det när karln går och byter jobb :) sov gott, kram kram

    SvaraRadera
  2. Jag har fått lite fixarenergi och då gäller det ju att passa på.
    Vi får hitta på något sen när karlarna jobbar :-)
    Puss

    SvaraRadera