fredag 26 augusti 2011

-2

-2 är siffran för dagen.
-2 kg på vågen
-2 cm runt midja, höft och lår.
Jag har en lång bit kvar och är väl medveten om att det mesta av det här är vätska, men det går iaf inte uppåt mer. Just nu...
Jag håller inte på med någon diet eller bantar så ni inte blir oroliga, har bara tagit tillbaka mina tidigare matvanor och tagit bort lite av de dåliga.
T.ex. mycket ägg, protein, keso, grönsaker, nötter m.m och mindre kolhydrater. Så får vi se hur det funkar. Däremot äter jag inte massa grädde och smör och så, jag personligen tror inte på det.
Men jag kommer fuska, vill jag fika så gör jag det men kanske inte 5 dagar i veckan. Likadant mina ostbågar- de är heliga!! Men samma sak där, behöver kanske inte äta det varje helg?!
Och jag vill inte göra det här inlägget till en dietdebatt, bara säga att jag är glad att det äntligen börjar visa minus istället för allt plus som varit hela sommaren ;)
Tänk, annars är man så glad över plus...

1 kommentar:

  1. Hej!! Precis så har jag oxå börjat göra, dragit ner på kolhydrazterna, ökat proteinintaget MEN bantar inte utan tänker bara till lite extra..:) För mig är det just nu -1 kg - på 1,5 vecka.. Tänker fuska ikväll, dricka vin och äta massa god mat.. haha Ha en toppenkväll utan barn och partaja järnet..:)

    SvaraRadera