onsdag 10 augusti 2011

åska

Idag är det åska och regn utanför men jag vill ha mer, åska alltså. Ska det vara ska det vara ordentligt..

Dagen startade av Alex 05.20, det är så härligt att de tar varannan morgon våra kära små barn. För det vore ju tråkigt om båda sov länge samtidigt (med länge menar jag ca: 07)
Sen har det gått långsamt. Leo som slutade äta penicilin i måndags är nu förkyld istället och vill helst sitta på min arm hela tiden medan Alex som vanligt började tjata om att gå till kompisar innan klockan ens var 7.

Nu har jag iaf lagat lunch och utfodrat alla, Leo sover och Alex mutade jag med en film så att jag kan försöka skriva mitt cv. Jag började på ett igår kväll men det blev visst inte sparat, tack för det!
Så nu får jag börja om.
Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar