torsdag 25 augusti 2011

Beslutsångest

De där byxorna jag skrev om i förra inlägget, de sitter just nu på. Med lappar och allt kvar.
Jag vet inte hur jag ska göra för de känns inte 100. De sitter bra precis när jag tagit på mig dem men går jag runt i dem så hasar de ner och så kommer DET. Det där som jag avskyr som inte borde finnas men som självklart gör det ändå, som en konstant påminnelse om "att du har minsann fött två barn så här får du".
Jag pratar så klart om valkarna. Byxorna sätter sig sådär exakt på/under valken och pressar upp allt ovanför linningen. Hur snyggt är det på en skala?
Och för att inte tala om hur det ser ut om jag sitter ner. Jag kan ju inte hålla på och dra upp byxorna och hasa ner valken varje gång jag ska sätta mig ner??!
Jag ger byxorna en timme till sen vete 17 hur jag ska göra. När kommer jag för övrigt iväg till ett Kapp-Ahl igen?

2 kommentarer:

  1. Lämna tillbaka!

    Köp bara kläder som du känner dig snygg i! :-)KÄnner såväl igen mig i beskrivningen ovan.. du kommer inte använd byxorna, tro mig ;)

    Köp ett par med hög midja istället, kommer göra susen.

    kramis

    SvaraRadera
  2. Du har helt rätt vännen, jag gick i dem i flera timmar men kände mig aldrig bekväm :(
    Så nu får jag försöka komma iväg till Hälla snart igen.
    Kram

    SvaraRadera