måndag 1 augusti 2011

Ett glas rosé

Det lutar åt ett glas rosé strax, det får man väl "unna" sig eller hur.
Har haft en skön dag med först lite hemmafix (börjar bli ett välanvänt ord) sen blev Alex hämtad av Åsa och Jimmy ut till Bresse. Själv tog jag med mig Leo hem till mamma.
Johan är uppe och lägger Leo nu, jag ska strax hämta hem Alex och försöka få honom i säng och sen var det då det där glaset rosé..
Men känner jag mig själv rätt kommer det inte bli något, lär ta tid att få i säng den unge herrn och sen brukar det magiska ögonblicket vara över..
Den som lever får se.

Undrar också när Johan och jag ska få ett tillfälle att korka upp vår fina bröllopschampagne som vi fick i gåva. Den skulle ha öppnats på vår 1åriga bröllopsdag men attans, jag var ju gravid.
Så då skulle det blivit på vår 2åriga bröllopsdag istället, men attans, vi var i Turkiet. Kanske 16:e augusti när vi firar 11 år??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar