måndag 29 augusti 2011

Grillad

Vi hade tänkt grilla ikväll men i skrivande stund ser jag de svarta molnen hopa sig utanför. Men men, det kanske hinner gå över??
Skulle gärna haft en flaska rött för att inviga mina fina nya glas som jag köpte idag, 8 vackra glas från Iitalas serie Essence. Ikeaglasen åker upp i köksskåpet, kan ju ändå vara bra att ha ibland..

Visst är de fina :)
Den här veckan bjuder på en hel del: I morgon ska jag äntligen få göra något åt mitt hår. Jag har inte färgat eller tonat sen i april och bara klippt mig en gång, så nu är det på tiden. Kan inte bestämma mig dock för fortsatt ljust eller göra mörkare. Och då är frågan hur mycket mörkare?? Förslag tack!
På kvällen kommer nog Jimmy, Åsa och Filippa hit på lite mat.
På onsdag kväll ska vi fira svärmor som fyller år, och nu uppstår samma fråga som alltid- vad ska hon få i present? Hon är jättesvår att hitta på något åt. Får klura lite.
På torsdag kväll ska jag jobba som karaokevärdinna på Barkarby Gård och på fredag sjunger jag på begravning på dagen.
Sen kommer vi till lördag då det först är kalas för Thea och sen beger vi oss alla hem till Fredrik och Chatrin för lite middag och övernattning i deras nya fina hus.
Ja så nytt är det ju inte längre, de flyttade nästan samtidigt som vi fick Leo så 10 månader har de hunnit bo där utan att vi varit och hälsat på.
Mellan allt detta ska jag förstås göra allt roligt som man alltid gör, handla, städa, tvätta, laga mat, vara med barnen, hinna umgås med Johan, kanske lite motion? Träffa någon vän går säkert att klämma in om någon vill.
Tjing tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar