måndag 8 augusti 2011

Håll i hatten

Jag har joggat ikväll, igen! Jobbade på Sko August 13-18 och när jag kom hem sa jag lite halvhjärtat att jag skulle ut och jogga men så hände inget. Så frågade min kära man "skulle inte du ut och springa?"
Ja men det var ju bara att byta om (till mina fina nyinköpta träningskläder) och så var jag iväg.

Vet inte om det var så smart att äta amerikanska pannkakor med grädde och sylt efteråt, men gott var det ;)

Och vet ni vad, jag ska söka ett jobb. Jag vet egentligen inget om det, när det börjar, hur länge det varar, vilken omfattning det är men jag ska iaf skicka in ett cv. Så nu måste jag skriva ett cv också, blää vad det är trist. Inte har jag något sparat  heller. Men det tar jag i morgon.
Är redan för sent egentligen att skicka ansökan men jag mailade chefen och fick till svar att han gärna tog emot en sen ansökan från mig. Börjar ju bra ;)
Kram

3 kommentarer:

  1. Duktiga du!!! Jag hejjar på! Puss

    SvaraRadera
  2. Synd att det inte verkar finnas några tjänster hos oss. Saknar dig!

    SvaraRadera
  3. Terese-Tack stumpan!!
    Natalie- ja det är synd, jag saknar er med. Tänker egentligen inte börja jobba än men det här skulle kunna vara ngot för mig, och förhoppningsvis ett fast jobb.
    Men vi får se, vet som sagt inte mycket om det

    SvaraRadera