måndag 15 augusti 2011

lekdate

Hade tråkig idag, 2 dagar kvar innan Alex börjar på förskolan igen, och la ut det på min fb-status. Fick snabbt svar från Kimmo med inbjudan till deras lekpark, så dit begav vi oss.
Väldigt trevligt att få komma hemifrån några timmar :)

Nu har jag utfodrat mig och Alex och samtidigt suttit i telefonsuport med både Tele 2 och Sony Ericson. Jag betalar för internet i mobilen varje månad men det har i princip aldrig fungerat, bara via wifi. Och då känns det som väldigt bortkastade pengar.
Ska prova någon uppdatering nu för att se om det var problemet.

När Leo vaknar ska han och Alex få vara hemma hos morfar ett tag, eller iaf Alex- Får se ifall morfar orkar ha båda. Själv tar jag med mamma till outlet i Örsundsbro. Vill bl.a. ha nya kaffekoppar och hoppas kunna fynda där.
Kram

2 kommentarer:

  1. Ja jag såg det, perfekt ju med fejjan! :)

    Iittala vill jag oxå till..... *visslar* fyller år på torsdag så jag har lagt in en liten önskelista! Hihi, KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja men visst är det bra med fejjan ändå..
    Jag hittade två fina ljushållare på färgbutiken iaf, och sen är det en annan i familjen som snart fyller år- så till honom handlade mamma ;)
    Kram

    SvaraRadera