tisdag 16 augusti 2011

Öppna förskolan

Sista dagen på sommarlovet begav jag mig med barnen till Öppna förskolan. Andan i halsen efter att ha försökt komma iväg i 20 minuter kommer vi instormande och möts av- ingenting.
Inte helt sant kanske men det kändes så först, det var vi, en mamma med en tvåårig son och två personal. Och inga fler kom, till skillnad mot dagen innan då de hade varit 51!!! stycken.
Men för oss var det perfekt, Alex hittade massa kul att leka med och Leo var supernöjd med att kunna gå igenom hela huset med sin gåvagn utan att behöva akta sig för saker eller människor.

Blir nog ett par till besök där under hösten, nu är ju Leo så pass stor att han får ut något av det.
Och nej, inga bilder!!
Min mobilkamera är totalt värdelös, vilket är väldigt synd då jag köpte den på rekommendation i butik av den anledningen att det var så bra kamera.
Får leta reda på vår lilla digitalkamera och fota med den tills jag hittar antingen en ny telefon eller ny kamera.

Ni får hålla till godo med de här så länge:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar