fredag 12 augusti 2011

Ser fram emot

Jag har redan massa roliga saker att se fram emot, och det är väl tur det när hösten snart knackar på dörren.

13/8 börjar vi med Da Buzz fest hemma hos Fru Bäck, bad i utomhusjacuzzi, drinkar, disco och massa tjejkackel..
16/8 firar vi 11 år tillsammans
21/8 firar vi mannen en dag i förskott med ett fallskärmshopp :)
26/8 utgång i Västerås, lite AW och Strikebowling med Anders och Emma
27/8 födelsedagsmiddag hos Jenny i Bålsta
24/9 spakväll hos Tina med gamla gänget
111111 kryssning!!!

Så det går ingen nöd på mig. MEN, jag lovar att jag har tid för massa annat roligt också, så tveka inte att höra av dig för en fika, pratstund, middag, promenad eller annat trevligt.
Nu ska vi ha fredagsmys, puss på er

2 kommentarer:

  1. Ja visst är det kul med en massa inbokat!

    SvaraRadera
  2. Ops! glömde att skriva att det var jag!
    Kram Fia

    SvaraRadera