söndag 11 september 2011

11/9

För två år sedan fick jag ett sms av mamma på jobbet där det stod "ring mormor".
Jag visste på en gång att morfar hade fått somna in. Mina underbara arbetskamrater gav mig ledigt resten av dagen så jag kunde åka ner och säga hej då och vara med familjen.
Vi står varandra så otroligt nära på mammas sida så det var en stor sorg när han gick bort och är än idag.
Idag ska vi alla hem till mamma och äta mat och umgås, känns bra att få vara tillsammans med dem man älskar.
Särskilt som det är en dag som denna, 10 år efter attacken i NY.
Ta hand om varandra lite extra idag och ring det där samtalet som du skjutit på länge, träffa en vän som du kanske inte sett på länge, eller krama om de som är med dig just nu.
Livet är skört och vi borde alla uppskatta det mer än vi gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar