söndag 18 september 2011

badblogg

Skriver till er från ett varmt och skönt bad. Har varit ute på 55 min pw med vagn och sen direkt hem för att fortsätta röja. Som ni förstår tog krafterna slut och jag valde badet istället, känns helt ok just nu :-)
Men men, snart är friden slut, lunch ska fixas, golv skuras, ljusen tändas och tevattnet kokas- för tjejerna kommer på te. Myspys!
Min träning går bra. Söndag, tisdag, lördag bjöd på 30 min intervall i backe och så då 55 min pw idag med Leo i vagn.
Känns bra :-)
Det är så kul att gå runt i bostadsområden tycker jag, kan inte låta bli att titta in hur alla har det i sina trädgårdar, vilka gardiner de har, hur uterummen ser ut. Helt enkelt en äkta smygtittare ;-)
Nu ska jag upp ur det sköna badet, plikten kallar. Puss

1 kommentar:

  1. Ha, här träder ännu en tvättäkta smygtittare fram! Det finns ingen annan anledning att gå ut och promenera, än att få chansen att glutta in hos andra, och bara sno det bästa av deras idéer, både inne & utomhus!
    So, helt enkelt det enda skälet som kan få MIG ut att promenera, skogsslingorna har inte en chans emot villaområden! KRAM

    SvaraRadera