onsdag 28 september 2011

Bränner

Jag ska försöka förklara lite närmare hur jag känner och tänker med mina dagar hit och dit och barnomsorg, för det är så mycket mer bakom än vad som kommer fram, men inte nu för det finns inte tid.
Det är en ständig oro och ovisshet, en känsla av att inte vara tillräckligt bra- jag har ju inte ett jobb som alla andra, att inte kunna planera mer än ett par veckor i taget, en ständig klump i magen när alla frågar vad jag ska hitta på? JAG VET INTE!! Och idag blev det bara för mycket.
Sitter just nu och kämpar tillbaka tårarna som bränner bakom ögonlocken, barnen får inte se mig ledsen, medan Johan gör sig i ordning för att åka hemifrån och repa.
Jag hade gärna tagit mig ut på en springtur för att rensa huvudet men ska istället ta hand om mina två skruttar som inte kommer bli glada när pappa går igen..

1 kommentar:

  1. Kram!!
    Det ordnar sig. Den 14e löser vi allt över att glas vin i bubbelpoolen. ;)

    Och du, man får vara ledsen..
    KRAM

    SvaraRadera