torsdag 8 september 2011

Fler än vi

skönt att höra att vi inte är ensamma om att diska så ofta... Ska inte ens börja prata om tvätten för där leder vi nog överlägset ;)
Leo är ju fortfarande dålig, feber om vartannat, snuvig och hostig. Det blir ju alltid värre nattetid så även denna natt.. Han skrek och slängde sig över hela sängen i flera timmar innan han till sist somnade helt utmattad. Där sov han sen gott tills han PANG! ramlade ur sängen. Jag var uppe på en milisekund och lyfte upp honom och tröstade. Han lugnade sig tack och lov väldigt fort och kunde somna om. Visade sig att Johan hade fått gå över till Alex någon gång under natten då han drömt mardrömmar, så därför var det fritt fram för Leo att rulla och rulla tills det sa just pang!

Idag har vi en hemma-mys-dag. Tvättar lite, fixar lite lunch, spontanbesök av Åsa som det var längesen vi såg och nu snart ett likadant spontanbesök av bror som tar en promenad hit.
Till kvällen blir det övning med Återsken, vi ska ha en liten gospelkonsert om två helger och jag har visst inte fattat någonting av det. Vi skulle göra det ihop med församlingen som vi tillhör, så långt var jag med, men så läste jag i tidningen här i veckan att det var öppet för vem som helst?!
Kan bli kul, kan bli jobbigt. Men jag gissar på mest kul. Så vi får se om det dyker upp några ikväll som vill sjunga gospel med oss. Jag vet att det r några gamla Återskenare som kommer och det är KUL :)
Puss i ljumsken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar